Są cztery metody płatności:
- aplikacja mobilna Polenergia eMobility dla użytkowników zarejestrowanych z możliwością podpięcia karty płatniczej. Jest to rekomendowana przez nas metoda płatności ze względu na oszczędność zarówno czasu jak i pieniędzy, gdyż zarejestrowani użytkownicy mają preferencyjne stawki
- aplikacja mobilna Polenergia eMoblity dla użytkowników niezarejestrowanych wpisujących jednorazowo dane karty płatniczej
Po wybraniu punktu ładowania w zakładce „Szczegóły punktu ładowania” przesuwając suwak określający limit płatności należy wybrać kwotę, która zostanie zablokowana na czas sesji ładowania. Po zakończeniu ładowania, opłata za ładowanie zostanie pobrana w ramach tej kwoty, natomiast niewykorzystane środki zostaną odblokowane na rachunku bankowym w terminie zależnym od polityki banku obsługującego rachunek. Banki mają maksymalnie 7 dni na odblokowanie środków, jednak większość banków robi to zdecydowanie szybciej.
- terminal płatniczy na stacji PeM – płatność kartą płatniczą na terminalu odbywa się poprzez przyłożenie karty płatniczej do terminala, co powoduje zablokowanie na rachunku bankowym ustalonej kwoty na czas sesji ładowania. Po zakończeniu ładowania, opłata za ładowanie zostanie pobrana w ramach tej kwoty, natomiast niewykorzystane środki zostaną odblokowane w terminie zależnym od polityki banku obsługującego rachunek. Banki mają maksymalnie 7 dni na odblokowanie środków, jednak większość banków robi to zdecydowanie szybciej.
- płatności dedykowane dla klientów flotowych – zapraszamy do kontaktu w celu dopasowania oferty do Państwa firmy [klik].